s

Thursday, July 23, 2015

تجمع گسترده معلمان




همانطور كه ميدونين ديروز معلم هاي شريف كشورمون تجمع گسترده اي داشتند  و خواستار آزادي  اسماعيل عبدي و همينطور درخواست مطالباتشون و افزايش حقوق و مزايا و... بودند شنيدم كه رژيم هم براي اينكه مثلا زهر چشم بگيره 200 نفر رو دستگير كرد اما بازهم معلم ها متفرق نشدند  ما هم اينجا در حمايت از معلمهاي شريف مون يك آكسيون داشتيم در انتها هم فراخوان خانم مريم رجوي خوانده شده كه به دروغ هاي رژيم و چپاول مردم بخصوص دروغ روحاني كه همه چيز را موكول كرده بود به بعد از توافق اتمي  كامل اشاره كرده بود كه من متن كاملش رو گذاشتم  حتما  بخونين
 در ضمن شنيدم كه حدود 200 تن از معلمان را دستگير كرد  كه  تا عصر چهارشنبه حدود 130تن از دستگیر ‌شدگان را مجبور شدآزاد کنه. 

 فراخوان براي همبستگي و حمايت از خواستهاي معلمان 
خانم مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران، به معلمان آزاده‌‌ و شجاعي كه امروز براي برپايي يك اجتماع اعتراضي در برابر ساختمان مجلس ارتجاع به پاخاستند درود فرستاد و عزم و پايداري آنها را كه از سال‌ گذشته تاكنون چند رشته اعتراض و اعتصاب‌ سراسري برپا كرده‌اند، ستود.
وي افزود: مقابله سرآسيمه قواي سركوب كه با دستگيري خواهران و برادران معلم ما تلاش كردند مانع تشكيل گردهمايي آنها شوند، شكنندگي رژيم ولايت فقيه را به خصوص پس از عقب‌نشيني اجباري از پروژه هاي ضد مردمي اتمي نمايان مي‌كند.
خانم رجوي خاطرنشان كرد ديكتاتوري فاسد و غارتگر آخوندي كه سرمايه هاي ملت ايران را صرف سركوب و بحران سازي و صدور تروريسم و پروژه هاي اتمي مي كند و دولت آخوند شياد حسن روحاني كه تا قبل از توافقنامه اتمي همه چيز را موكول به امضاي آن مي‌كرد، اكنون در مقابل خواستهاي حق طلبانة يك ميليون معلم كه چيزي جز آزادي و حداقل حقوق و منزلت اجتماعي خود را نمي‌خواهند، به غير از سركوب پاسخي ندارد.
مريم رجوي هموطنان و به ويژه جوانان و دانش آموزان و دانشجويان كشور را به همبستگي با معلمان و فرهنگيان آزاده فراخواند و تأكيد كرد رژيم ضدبشري ولايت فقيه با همه جناح‌هاي آن كه زير فشار اعتراض‌‌ها و نارضايتي عمومي بر سر برنامه اتمي زانو زد، بي‌ترديد در مقابل جنبش اعتراضي معلمان، كارگران، دانشجويان و مقاومت عموم ملت ايران براي كسب آزادي و دموكراسي آينده اي جز شكست و سرنگوني نخواهد داشت.

0 comments:

Post a Comment