s

Sunday, July 12, 2015

یک سوم کارتن خوابها زنان هستند

 معاون آخوند روحانی شهیندخت مولاوردی در امور زنان و خانواده است روز 20تیر 94 اعتراف کرد که یک سوم افراد کارتن خواب زنان هستند

 و در ادامه برای کوچک جلوه دادن ابعاد این فاجعه تعداد کارتن خوابها در سراسر 
ايران را تنها 15هزارنفر اعلام کرد که 5هزار نفر آنها زنان بی‌خانمان هستند.
معاون سازمان خدمات اجتماعی در شهرداری تهران سال پیش تعداد کارتن‌خواب‌ها تنها در تهران را بیش از ۱۵ هزار نفر اعلام کرده بود و گفته بود: تقریباً ۲ هزار نفر از این کارتن‌خواب‌ها را زنان تشکیل می‌دهند. این سازمان همچنین به کاهش میزان سن زنان کارتن‌خواب در کشور اشاره کرده و گفته بود میانگین سنی این زنان به ۳۲ سال رسیده است.

فاطمه دانشور، رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران خرداد امسال گفت: آمار زنان باردار و کودکان در میان کارتن‌خواب‌های تهران در حال افزایش است.
کارگزار رژیم رضا جاگیری در گفتگو با خبرگزاری سپاه پاسدارن (فارس) گفت:
بسیاری از کارتن‌خواب‌ها معتاد هستند. وی ادامه داد: نسبت به سه سال اخیر رنج سنی زنان کاهش یافته است به‌عنوان مثال اگر در سال ۹۰ عمدتاً زنان ۴۵ سال به بالا و سالمند بودند اما در حال حاضر میانگین سنی آنها به ۳۲ سال رسیده است البته دختران بی‌خانمان هم داریم که عمدتا‌ً معتاد هستند.
شایان ذکر است سایر مقامات رژیم آمار متناقضی در این خصوص ارائه کردند. به‌عنوان مثال حافظی رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای قلابی شهر تهران، در یک آمار تکاندهنده اذعان کرد که صرفاً در تهران، بیش از سه هزار کارتن خواب زن وجود دارد. به گفته جهانگیری یک مقام دیگر شهرداری تهران، میانگین سن این زنان کارتن خواب، به 17 و 18سال کاهش یافته است. وی علت افزایش کارتن خوابی بین زنان را ناشی از گسترش اعتیاد دانست.
فقر و بیکاری یکی از عوامل اصلی رشد این پدیده شوم در حاکمیت آخوندها بر میهن  می‌باشد.

0 comments:

Post a Comment