s

Wednesday, August 12, 2015

بعد از خوردن زهر اتمي خامنه اي بايد زهر حقوق بشر بخوره و اعدام و سركوب رو زمين بگذاره

بعد از خوردن زهر اتمي خامنه اي بايد زهر حقوق بشر بخوره و اعدام و سركوب رو زمين بگذاره
ظاهر شدن پیامدهای زهرخوران در زمینه‌ی حقوق‌بشر


 ولی‌فقیه از خيلي وقت پيش هشدار داده بود که بعد از عقب‌نشینی در زمینه اتمی، زنجیره ای از عقب‌نشینی های پیاپی را برای نظام به‌ دنبال خواهد داشت.
حالا، با وجودي كه فقط يك ماه از سرکشیدن جام زهر اتمی می‌گذره، پیامدهای این زهرخوران در سایر زمینه‌ها از جمله در زمینه‌ی حقوق‌بشر هم در حال ظاهر شدن است.

یکی از برجسته‌ترین علائم این موضوع تجمعات اعتراضی مردم علیه حکم جنایتکارانه اعدام  هست. چهارشنبه 14 مرداد گروهی از هواداران زندانی سیاسی دكترمحمدعلی طاهری با تجمع در مقابل دفتر مثلا حقوق‌بشر! در خیابان ولیعصر در تهران تجمع کردن و خواستار لغو حکم اعدام وی شدن. همون روز در اصفهان هم جمعی از مردم و جوونها در اعتراضبه اعدام زندانیان سیاسی دست به  به اعتراض زدن. این تجمعات در حالی بود که طی هفته‌های گذشته هم شاهد چندین حرکت اعتراضی از جانب جمعی از جوانان و خانواده‌های زندانیان محکوم به اعدام بودیم. از جمله جوانان بی‌باک کرج در اعتراض به اعدام سه نفر در ملأعام در گلشهر، با پرتاب سنگ به سمت جلادانی خامنه‌ای با اونها درگیر شدن  ‌طوری ‌که مزدوران نكبت در وحشت از گسترده شدن خشم مردم، بساط شون رو جمع كردن و از منطقه دور شدن.
در يك نمونه دیگه، خانواده‌های قربانیان محکوم به اعدام، با تجمع جلوي دیوان مثلاعدالت! يعني همون ارگان جنایتکار بي عدالتي رژیم در تهران دست به اعتراض زدن
در يك مورد مشابه ديگه خانواده ها با در دست گرفتن پلاکاردهایی که روی اونها نوشته شده بود «چرا اعدام؟» در مقابل مجلس رژیم در تهران تجمع کردن .

«اگر فیتیله بحث هسته‌یی پایین کشیده شود آمریکاییها بحث حقوق‌بشر را علم می‌کنند». اين دقيقا جمله بروجردی رئیس کمیسیون امنیت مجلسه كه از ترس از قيام و اعتراضات مردم اينطوري حرف مي زنه

واقعيت اينه كه تجمعات و اعتراضات همين يكي دو هفته گذشته ، طرفهای بین‌المللی را هم وادار به موضعگیری و محکوم كردن حکم جنایتکارانه‌ اعدام کرده
مثل :کمیسر عالی حقوق‌بشر ملل‌متحد (زید رعد الحسین) با صدور اطلاعیه‌ای افزایش اعدامها توسط رژیم را «هشداردهنده» توصیف کرد و از رژیم خواهان تعلیق تمامی احکام اعدام شد.
يا
احمد شهید، گزارشگر ویژه سازمان ملل‌متحد با صدور بیانیه‌یی خواهان توقف اعدام زندانی سیاسی محمدعلی طاهری شد و انجمن حقوق‌بشری” به ‌قابیل دست نزنید ”در گزارش سالانه خودش آخوندها را به‌عنوان بیشترین مجریان اعدام در سال معرفی کرد.


0 comments:

Post a Comment